Studiereis ten einde! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lisanne Redeman - WaarBenJij.nu Studiereis ten einde! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lisanne Redeman - WaarBenJij.nu

Studiereis ten einde!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

27 Juli 2014 | Indonesië, Sanur

De studiereis is ten einde! Ook de laatste week in Yogyakarta en Bali was heerlijk en na drie drukke, maar erg leuke weken is dan nu de studiereis ten einde! Met gemixte gevoelens kijk ik uit naar het volgende avontuur. Enerzijds heb ik heel veel zin om lekker in mijn eentje en daarna met Mark de rest van Indonesië te verkennen. Anderzijds waren het drie hele leuke en gezellige weken en gaat het toch wel even wennen worden om niet elke dag dezelfde 24 personen om je heen te hebben. Hoe dan ook: het was een top-studiereis en ik ben er trots op dat ik dit samen met de rest van de commissie heb mogen waarmaken. Vanavond ga ik nog een hapje eten met een aantal deelnemers die nog hier in de buurt zijn, morgen ga ik met Laura duiken in Padang Bai, en dinsdag vertrekt dan mijn vliegtuig naar Flores om daar een weekje in mijn eentje rond te touren.

Tot snel!

Hier een linkje naar alle foto's die ik gemaakt heb de afgelopen drie weken:
https://picasaweb.google.com/110740565923247722393

  • 29 Juli 2014 - 11:27

    Meike:

    Ook het vervolg van je reis gaat vast erg leuk worden! Veel plezier en doe voorzichtig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 4402

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 03 September 2014

Studiereis & Backpacken door Indonesië

Landen bezocht: